Magunkról

Az Info Service Számítástechnika és Tanácsadó Kft. stabil piaci informatikai és tanácsadó cég, mely több mint 29 éve van jelen az IT piacon (alapítási éve: 1989). A cég elsősorban a közép és nagyvállalati ügyfelek támogatására fókuszál, küldetése az Ügyfelek üzleti folyamatainak hatékonyabbá tétele a megfelelő módszerek, folyamatok és támogató eszközök alkalmazásával, amelyek által ezek a folyamatok transzparensebbek, optimálisabban működők és versenyképesebbek lesznek, ezzel közvetlenül hozzájárulva az Ügyfeleink üzleti sikereinek növeléséhez. Működésünkben arra törekszünk, hogy üzleti és informatikai tudásunk ötvözésének eredményeként Ügyfeleink számára valós értéket teremtő szolgáltatásokat és jól működő megoldásokat nyújtsunk.

Az InfoService jelentős tapasztalattal rendelkezik a logisztikai, áruforgalmi, kis és nagykereskedelmi, workflow, vezetői elemző-tervező és pénzügyi rendszerek üzleti folyamatainak kialakításában, informatikai rendszereinek fejlesztésében, a rendszerek integrációjában és az IT környezetek kialakításában ezek rendszerfelügyeletében, támogatásában.

InfoService több mint 25 fős szakértői csapatában az üzleti és IT tudás egyaránt megvan, rendelkezünk a feladatok megoldásokhoz szükséges főbb tanúsítványokkal, technológiai ismeretekkel, vizsgákkal, kompetenciákkal.

FŐBB SZOLGÁLTATÁSAINK

 

Rendszer IT üzemeltetési környezet tervezése, kivitelezése

InfoService teljes körűen biztosítani tudja a rendszerek üzemeltetéséhez szükséges IT környezet tervezését, kivitelezését. Ennek során számos magas rendelkezésre állású, nagybiztonságú rendszert alakítottunk ki. A rendszerek tervezésénél megvalósításánál a legkorszerűbb technológiák alkalmazására törekszünk, ezzel megvalósítva az Ügyfelek számára a rendszerek hosszú távú üzemeltetési és beruházási költségeinek optimalizálását. Az alkalmazott megoldások között szerepelnek a szerver cluster, magas rendelkezésre állású virtualizációk, fürtözés, VPN, hálózat és felhasználói adattitkosítási, tűzfal, DLP, IT DRP tervezési megoldások. A koncepciótervezés során minden esetben egy olyan rugalmas rendszer kialakítására törekszünk, mely képes követni a tényleges HW kihasználási igényt és lehetőséget biztosít a rendszer erőforrásainak bővítésére éles rendszerüzem közben.

Szerviz és kereskedelem

A szerviz és kereskedelmi részleg tevékenysége tovább növeli az Ügyfél számára a teljes körű szolgáltatási kört. A szerviz elsősorban a szerződött Ügyfeleinket szolgálja ki, a berendezéseik karbantartása, javítása, új eszközök szállítása területeken.

Helyszíni támogatás - outsourcing

InfoService igény esetén biztosítja a hosszú távú helyszíni támogatásokat. Ezek elsősorban IT és Alkalmazói rendszerfelügyeletek során valósulnak meg. A szolgáltatás lehetővé teszi az Ügyfeleink számára, hogy teljes körűen az üzleti tevékenységeire fokuszáljon és az informatikát, mint biztonságosan, gond nélkül üzemelő szolgáltatást vegyék figyelembe.

ServiceDesk –HelpDesk

Ügyfeleink számára biztosítjuk a ServiceDesk szolgáltatásokat, amely korszerű eljárásokkal kezeli a rendszerfelügyeleti feladatok ellátását. A szolgáltatás részeként működik a HelpDesk, ahol az Ügyfelek telefonon, és/vagy e-mailben jelezhetik kérdéseiket, kéréseiket, a szükséges támogatási igényüket.

Az egyes bejelentések, megkeresések a szolgáltatást támogató ITIL alapú SD-Ticketing szoftverbe kerülnek regisztrálásra, illetve itt követhetőek a feladatok státuszai. Ügyfeleink a bejelentésekről, azok megoldásáról, elemzéséről havi jelentést kapnak.

A segítségnyújtás távoli elérés esetén azonnali, de szükség esetén helyszíni kiszállással is történik az ország egész területén.

Alkalmazás-fejlesztés

Cégünk számos területen fejlesztett Ügyfelei számára üzleti ügyviteli rendszereket. Ezek a rendszerek az áruforgalmi, kereskedelmi, pénzügyi területeken túl lefedik a workflow, elemző, tervező szolgáltatásokat is.

A rendszereink minden esetben integrált módon az Ügyfélnél alkalmazott egyéb rendszerekkel összekapcsoltan, az üzleti - ügyviteli folyamatokba beépülve valósulnak meg.

Az InfoService kiemelt terméke a korszerű MS MVC .Net technológiával megvalósított WEB alapú MENTOR termékcsalád, amely moduláris felépítésével biztosítja Partnerei részére, a cég üzleti-adminisztrációs folyamatainak teljes integrációját, vezérlését, elemzését, dokumentálását, a folyamatok valós idejű adataival. A moduláris kialakításnak köszönhetően egy jól méretezhető hatékony támogatási rendszer alakítható ki bármilyen vállalati környezetben.

A MENTOR moduljai (Workflow, Document Management, Business Intelligent, Plan, Telesales, CLM, EDI és számos egyéb kiegészítő modulja) integrált módon szolgálja Partnereinket a szerződéskötési, gyártási, beszerzési, teljesítésigazolási, számla likvidációs, bonus elszámolási, szállítmányozási tevékenységi adatelemzési és minden egyéb implementált folyamat megvalósításában. Mindezt egy adattárházra épített, teljes körű beszámolói, elemzési és tervezési funkciók mellett.

A piacok ismerete mellett minden vállalkozás sikerének egyik záloga, a folyamatok, vezetői döntésekhez szükséges információk naprakész ismerete és azok dinamikus kezelése. Ebben nyújt segítséget a MENTOR!