Szolgáltatások

Alkalmazás-fejlesztés

Cégünk számos területen fejlesztett Ügyfelei számára üzleti ügyviteli rendszereket. Ezek a rendszerek az áruforgalmi, kereskedelmi, pénzügyi területeken túl lefedik a workflow, elemző, tervező szolgáltatásokat is.

A rendszereink minden esetben integrált módon az Ügyfélnél alkalmazott egyéb rendszerekkel összekapcsoltan, az üzleti - ügyviteli folyamatokba beépülve valósulnak meg.

Az InfoService kiemelt terméke a korszerű MS MVC .Net technológiával megvalósított WEB alapú MENTOR termékcsalád, amely moduláris felépítésével biztosítja Partnerei részére, a cég üzleti-adminisztrációs folyamatainak teljes integrációját, vezérlését, elemzését, dokumentálását, a folyamatok valós idejű adataival. A moduláris kialakításnak köszönhetően egy jól méretezhető hatékony támogatási rendszer alakítható ki bármilyen vállalati környezetben.

A MENTOR moduljai (Workflow, Document Management, Business Intelligent, Plan, Telesales, CLM, EDI és számos egyéb kiegészítő modulja) integrált módon szolgálja Partnereinket a szerződéskötési, gyártási, beszerzési, teljesítésigazolási, számla likvidációs, bonus elszámolási, szállítmányozási tevékenységi adatelemzési és minden egyéb implementált folyamat megvalósításában. Mindezt egy adattárházra épített, teljes körű beszámolói, elemzési és tervezési funkciók mellett.

A piacok ismerete mellett minden vállalkozás sikerének egyik záloga, a folyamatok, vezetői döntésekhez szükséges információk naprakész ismerete és azok dinamikus kezelése. Ebben nyújt segítséget a MENTOR!

Rendszer IT üzemeltetési környezet tervezése, kivitelezése

InfoService teljes körűen biztosítani tudja a rendszerek üzemeltetéséhez szükséges IT környezet tervezését, kivitelezését. Ennek során számos magas rendelkezésre állású, nagybiztonságú rendszert alakítottunk ki. A rendszerek tervezésénél megvalósításánál a legkorszerűbb technológiák alkalmazására törekszünk, ezzel megvalósítva az Ügyfelek számára a rendszerek hosszú távú üzemeltetési és beruházási költségeinek optimalizálását. Az alkalmazott megoldások között szerepelnek a szerver cluster, magas rendelkezésre állású virtualizációk, fürtözés, VPN, hálózat és felhasználói adattitkosítási, tűzfal, DLP, IT DRP tervezési megoldások. A koncepciótervezés során minden esetben egy olyan rugalmas rendszer kialakítására törekszünk, mely képes követni a tényleges HW kihasználási igényt és lehetőséget biztosít a rendszer erőforrásainak bővítésére éles rendszerüzem közben.

Helyszíni támogatás - outsourcing

InfoService igény esetén biztosítja a hosszú távú helyszíni támogatásokat. Ezek elsősorban IT és Alkalmazói rendszerfelügyeletek során valósulnak meg. A szolgáltatás lehetővé teszi az Ügyfeleink számára, hogy teljes körűen az üzleti tevékenységeire fokuszáljon és az informatikát, mint biztonságosan, gond nélkül üzemelő szolgáltatást vegyék figyelembe.

ServiceDesk –HelpDesk

Ügyfeleink számára biztosítjuk a ServiceDesk szolgáltatásokat, amely korszerű eljárásokkal kezeli a rendszerfelügyeleti feladatok ellátását. A szolgáltatás részeként működik a HelpDesk, ahol az Ügyfelek telefonon, és/vagy e-mailben jelezhetik kérdéseiket, kéréseiket, a szükséges támogatási igényüket.

Az egyes bejelentések, megkeresések a szolgáltatást támogató ITIL alapú SD-Ticketing szoftverbe kerülnek regisztrálásra, illetve itt követhetőek a feladatok státuszai. Ügyfeleink a bejelentésekről, azok megoldásáról, elemzéséről havi jelentést kapnak. A segítségnyújtás távoli elérés esetén azonnali, de szükség esetén helyszíni kiszállással is történik az ország egész területén.

Szerviz és kereskedelem

A szerviz és kereskedelmi részleg tevékenysége tovább növeli az Ügyfél számára a teljes körű szolgáltatási kört. A szerviz elsősorban a szerződött Ügyfeleinket szolgálja ki, a berendezéseik karbantartása, javítása, új eszközök szállítása területeken.